عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 15 شهريور 1390
بازدید : 824
نویسنده : زهــــــــرا خانم

من شیفته ی میزهای کوچک کافه ای هستم...

که بهانه نزدیک تر نشستن مان می شود...


و من ...

روبه روی تو ...

می توانم تمام شعر های نگفته دنیا را یک جا بگویم

!............!




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
بهزاد در تاریخ : 1390/6/15/2 - - گفته است :
جالبه من از این متن ها خوشم میاد

/weblog/file/img/m.jpg
farhang در تاریخ : 1390/6/15/2 - - گفته است :
سلام عسل خانوم
چطوری؟ امیدوارم حالت خوب و خوش باشد...
چقدر مطلب ، همشم در تاریخ 15 شهریور 90 ؟ 15 شهریور خبریه؟
من خیلی می اومدم پیشت ولی اکثرا وبت چند ثانیه بیشتر بازنمی موند و سریع می رفت و نمی شد برات بنویسیم...ولی الان درسته و الان دارم برات می نویسم.
میرم بقیه رو بخونم...
تا بعد برای تو عسل خانوم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

از این وبلاگ خوشتون اومده؟!!

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستاره و آدرس seti65.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com