تنهام...


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 9 ارديبهشت 1390
بازدید : 506
نویسنده : زهــــــــرا خانم

دير گاهيست كه تنها شده ام،
قصه غربت صحرا شده ام،
وسعت درد فقط سهم من است،
بازهم قسمت غم ها شده ام،
دگر آيينه ز من بي خبر است
كه اسير شب يلدا شده ام،
من كه بي تاب شقايق بودم،
همدم سردي يخ ها شده ام،
كاش چشمان مرا خاك كنيد
تا نبينم كه چه تنها شده ام....




:: موضوعات مرتبط: دل نوشته.. , ,
:: برچسب‌ها: , , , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مسعودافشار در تاریخ : 1390/2/30/5 - - گفته است :
تنها نیستی


تنهایی می آید
گوشه ها پر می شود از برهنگی یاد تو
نگاه های مصنویی رهگذران
و پرواز قاصدکهای بی خبر
امید کاذبیست که به لبخندهایت دلم را خوش می کند
تنهایی می آید برای تنها نبودن تو
مهتاب با نسیم سردی ‌٬ خاموش می شود
و پنجره مانع عبور تو به آسمان
به آیینه نگاه می کنی
می فهمی که تنها نیستی

/weblog/file/img/m.jpg
mehran در تاریخ : 1390/2/13/2 - - گفته است :
اه وای از غم تنهایی منم به دنبال یکی می گردم تا غمش را به جان بخرم شاید یکی در این دنیا از غمش کاسته شود

/weblog/file/img/m.jpg
mehran در تاریخ : 1390/2/13/2 - - گفته است :
اه وای از غم تنهایی منم به دنبال یکی می گردم تا غمش را به جان بخرم شاید یکی در این دنیا از غمش کاسته شود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

از این وبلاگ خوشتون اومده؟!!

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستاره و آدرس seti65.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com