خزون...


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 4 تير 1390
بازدید : 711
نویسنده : زهــــــــرا خانم
نگاه کن من چه بی پروا،چه بی پروا

 

به مرز قصه های کهنه میتازم

نگاه کن با چه سر سختی تو این سرما

برای عشق یه فصل تازه میسازم

یه فصل پاک،یه فصل امن و بی وحشت

برای تو که یک گلبرگ زود رنجی

یه فصل گرم و راحت زیر پوست من

برای تو که با ارزش ترین گنجی

نگاه کن من به عشق تو چه لیلا وار

تن یخ بسته ی پروازو می بوسم

بیا گرم کن منو با سرخی رگهات

من اون رگهای پرآوازو می بوسم

تو رو میبوسم ای پاکیزه ی عریان

تو رو پاکیزه مثل مخمر قرآن

طلوع کن من حرارت از تو می خواهم

ظهور کن من شهامت از تو میگیرم

بیا،هیچ کس مثل من وتو عاشق نیست

مثل ما عاشق و همسایه و همدم

بیا،از شیشه ی سخت و بلند عشق

مثل ارابه ی نور رد بشیم با هم

نگاه کن،من چه شبنم وار چه شبنم وار

به استقبال دستای خزون میرم

هراسم نسیت از این سرمای ویرانگر

برای تو،من عاشقانه میمیرم

 

 ynozoh9vzn2u8qbbitpp.jpg





:: موضوعات مرتبط: تنهایی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

از این وبلاگ خوشتون اومده؟!!

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستاره و آدرس seti65.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com