بهانه...


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 18 فروردين 1390
بازدید : 717
نویسنده : زهــــــــرا خانم

 

در عشق باید از خودت تا بی نهایت بگذری
ازخود گذشتم خوب من، از تو چگونه بگذرم؟
000بیا به سوی دل تنگ و عاشقانه من
که بی حضور تو غمخانه گشته خانه من
نماز صبح و شب من به شوق مهر تو بود
و این توئی که نشینی به هر ترانه من
به شعر های سراسر غم خودت بنگر
که در تمام غزلها تویی نشانه من


دلیل زندگی ام را اگر کسی پرسد
همین بس است بگویم تویی بهانه من
وسرنوشت مرا حق رقم زده با تو
اگر که آتش عشقم تویی زبانه من
هنوز کودکم آری میان مکتب عشق
تو بذر رشد فشاندی به کودکانه من
بدان که مرگ وجود مرا فراگیرد
اگر که نگذاری سری به شانه من





:: برچسب‌ها: بهانه , , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

از این وبلاگ خوشتون اومده؟!!

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستاره و آدرس seti65.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com