تووووو...


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 8 خرداد 1390
بازدید : 566
نویسنده : زهــــــــرا خانم

آن روز با تو بودم

                                        

                                              امروز بی تو ام

 

                                           آن روز که با تو بودم

 

                                                بی تو بودم

 

                                            امروز که بی تو ام

 

                                                   با تو ام 





:: موضوعات مرتبط: تنهایی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
farhang در تاریخ : 1390/3/31/2 - - گفته است :
سلام عسل جون...
مدتهاست خبری از تو نبود و من همواره می اومدم و برگشت می خوردم..خوشحالم که برگشتی... این مطلبت خیلی قشنگه...مرسی
بر می گردم و تمام مطالبتو می خونم...
تو هم بیا پیشم..منتظرتم..
تا بعد... بای

/commenting/avatars/seti65-116963.jpg
دورهم باشیم در تاریخ : 1390/3/13/5 - - گفته است :
سلاممممممممممم

چه وب ناز وباحالی داری

خیلی خوشم اومد دوست داشتی تبادل لینک کنیم

/commenting/avatars/seti65-415403.jpg
reza در تاریخ : 1390/3/8/0 - - گفته است :
درود بر شما دوست عزيز
مي خواي تو 2دقيقه 5000تومان پول در بياري!!!!!
باورت نميشه؟؟؟حق داري منم باورم نميشد البته تا زماني که با پرشين هيت آشنا نشده بودم
تو اين سيستم فقط کافيه 2 دقيقه وقت بزاري و اسم نويسي کني بعد از اسم نويسي سريع 5000 تومان به حساب تو ريخته ميشه بعد تو تبليغات سايت اونارو تو وبلاگت قرار ميدي وبا هر کليک روي تبليغ 60 تومان ميره تو حسابت(اينم لينکش)
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=7226
به همين راحتي پس زودتر اسم بنويس
راستي وقتي اسم نوشتي توي وبلاگ من بيا و روي تبليغام 1 کليک کن ممنونم که به حرفام توجه کردي


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

از این وبلاگ خوشتون اومده؟!!

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستاره و آدرس seti65.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com